تست اعتياد من به گوگل ريدر

آيا از اعتيادتان به گوگل ريدر (گودر) خسته شده ايد؟ يا با اين كه از اعتيادتان خسته نيستيد بلكه لذت هم مي بريد اما از اين كه اوقات بسياري از شبانه روز خود را به آن اختصاص مي دهيد احساس نارضايتي مي كنيد؟

اگر مي خواهيد از ميزان اعتيادتان بكاهيد، علاوه بر ورزش كردن توصيه مي كنم روش زير را بكار بگيريد، احتمالا اندكي تاثيرگذار خواهد بود:دي

گوگل در ژانويه 2007 ويژگي (خودشون مي گن Feature) اي به ريدر اضافه كرد به نام Personalized Trends كه از طريق آن مي توانيد به ميزان اعتيادتان پي ببريد. پيشنهاد مي كنم اولا در اولين پست بلاگ اتان نتيجه ي تست اعتيادتان را به همگان اعلام كنيد تا همه بفهمند چه قدر معتاديد! ثانيا آخر هفته ها (مثلا جمعه شب) گزارش اعتياد هفتگي خودتان را مشاهده كنيد! حدس مي زنم روشي باشد براي رضايت يا عدم رضايت از ميزان كاهش هفتگي اعتياد!

نتيجه تست اعتياد من – البته من به دليل سرشلوغي هاي اخير و طي يك توفيق اجباري اعتيادم كم شده، هر چند هنوز بدنم درد مي كنه و وقتي مي بينم چقدر Shared Items نخونده دارم بدن دردم بيشتر مي شه:(

——————————————-

GR Addiction Test 😀

Main Fact:

From your 103 subscriptions, over the last 30 days you read 1,630 items (54.3 items/day)starred 0 itemsshared 107 items (3.6 items/day), and emailed 0 items.

Other facts:

Most active time of the day: 3 PM
Most active day of the week: Sundays (اين نشونه ي خوبيه، يعني من روزي كه بيشتر به گودر سر زدم تعطيل بوده)
Most read: آق بهمن

Most shared: نيك آهنگ

Friends: 11

——————————————-

3 Responses to “تست اعتياد من به گوگل ريدر”

  1. احسان Says:

    اینقدر بده؟ آخه من هم به تازگی با کمک ابوذر ریدر درست کردم. برو که بریم 🙂

  2. گلناز Says:

    همممم،نه محسن تو انگل اینترنت نیستی :دی معتادی یه بیماریه که باید خودت درمانش کنی. ما هم می تونیم کمکت کنیم البته. می خوام یه چند تا پیشنهاد بدم بهت. می تونی بهشون عمل کنی و از زندگی جدیدت لذت ببری یا عمل نکنی و عملی بمونی :پی

    – گوگل ریدرتو یکم غربال کن، لینک هاتو گزیده تر کن.
    – ناهارت رو که خوردی شیرازی بازی در نیار لم بدی دو ساعت تو اینترنت بچرخی. تا 3 گزیده ی آپدیت شده ها رو بخون. بعد پاشو بزن بیرون پیاده روی. حتی روز تعطیل، حتی بارونی، حتی سرد. به این فکر کن که شاید با دوربینت چند تا آهو شکار کردی :چشمک
    پنجا ه و سه آیتم و خورده ای در رووووووز! می دونی یعنی چی؟ یعنی به طور متوسط 20 صفحه مقاله یا کتاب انگلیسی در روز!!!!
    تازه فکر می کنم غیر از اینکه از گذشتن وقتت ناراحت می شی، تنوع “منفی” خبرها هم اعصابتو خورد می کنه.
    حالا یه سؤال بپرسم؟
    فقط به گوگل ریدره معتادی؟ :دی

Leave a Reply

