خود درگيري

رشته است ما داريم؟ يارو كه محقق پزشكيه داره روي يه موجود پيچيده اي كه از ازل وجود داشته تحقيق مي كنه ببينه چي به چيه! همين طور كسي كه شيمي يا فيزيك يا نانوتكلنولوژي يا روانشناسي يا محيط زيست يا حتي جامعه شناسي و … مي خونه. همه و همه يه پديده ي مستقل كه وجود واقعي دارند رو بررسي مي كنند. حالا ما كامپيوتري ها مخصوصا نرم افزاري ها اين وسط يه سري قرارداد مجازي با دست خودمون وضع كرديم و الان مثلا داريم در موردشون تحقيق مي كنيم! خودمون رو سر كار گذاشتيم و يه جورايي خود درگيري داريم!

3 Responses to “خود درگيري”

  1. نعیم Says:

    سلام راستش کنجکاو شدم پستهای قبلیت رو بخونم که رسیدم به این پست. اولش کلی خندیدم و بعد هم حدس زدم خیلی بهت فشار میاد که داری مینالی مثل بقیه حالا تو هر زمینه ای تو هر کاری. اون جور که تو توی اون پست آخرت گفتی که بعد از 2.5 تازه وقت کردی بییای بیرون و یک دوری اطراف بزنی فهمیدم که حسابی مشغولی ولی خداییش منو ترسوندی. من با 29 سال سن تازه نشستم سر خونه اول برنامه نویسی و تازه بعضی وقتها اصلا حال هیچ کاری رو ندارم.
    حالا با این احوالات امیدی برا من هست که با خودم درگیر بشم؟

    • mohsen Says:

      سلام نعيم جان. نگران نباش پسر، هيچ وقت برا خود درگيري دير نيست:دي البته من انقدرا هم كه فكر مي كني شرايط برام سخت نيست و وقت آزاد دارم، اما خودم چون از عملكردم راضي نيستم دوست نداشتم زياد بگردم. مي موندم خونه اما در نهايت كار هم زياد پيش نمي رفت:دي

      • نعیم Says:

        امیدوارم که اونجور که راضی می شی پیش بره و موفق باشی (;

Leave a Reply

