اسهال در افكار، يبوست در نوشتار

كلا اسهال و يبوست ازون مقولاتي هستند كه در عرصه‌هاي مختلف خودنمايي مي‌كنند: اسهال در گفتار، يبوست در گفتار، اسهال در نوشتار، يبوست در نوشتار، اسهال در افكار، يبوست در افكار، اسهال در كردار، يبوست در كردار، و اسهال و يبوست در قس علي هذا. بنده هم مدتيه كه علي رغم دچار بودن به اسهال در افكار، به يبوست در نوشتار هم مبتلا شدم… جالبيش اينه كه وقتي اسهال افكاري و يبوست نوشتاري داري، افكار توليد شده بعد مدتي از بين مي‌ره…

اينم گفتم بعد مدت‌ها بنويسم تا نتركيدم:دي

3 Responses to “اسهال در افكار، يبوست در نوشتار”

  1. yadavari Says:

    وقتی‌ اینجوریه باید زود افکارتو یک جا بنویسی‌ تا بعد دوباره بپرورونیش.
    خدا رو شکر کن که دچار یبوست در افکار و اسهال در نوشتار نیستی‌ :دی

  2. حمید Says:

    منم خیلی موقعها خیلی چیزا تو سرم میگذره که میخوام بنویسمشون، شاید دسته بندی بشن! ولی نه فرصت میشه، نه حالشو دارم! بعد چند روز هم یادم میره

  3. نازدونه Says:

    کلی کامنت دادم
    پاک شد همش

    من به دنیای مجازی برگشتم

    کمی تا قسمتی البته

    اومدم بگم دلم برای خودت و نوشته هات تنگ شده بود

    خوبه که تو دور و بر اسهال و یبوست می گردی

    من از وقتی اومدم ایران همش تهوع دارم

    فکر کنم “ویار” دارم
    .
    .
    .

    😉

Leave a Reply

