موسيقي شب‌هاي سفيد

از بچگي برف رو دوست داشتم. و بهترين لحظه‌ برام نيمه شب‌هاي آروم و ساكت برفي بود كه شايد سالي يك بار هم بيش‌تر نصيب‌ام نمي‌شد…

هم‌چنان شب‌هاي برفي رو دوست دارم، و خوش‌بختانه اين‌جا به دفعات بسيار بيش‌تري مي‌تونم از قدم زدن در نيمه‌ شب‌هاي سفيد لذت ببرم. نيمه‌شب‌هايي كه به هيچ آهنگي نياز ندارند، چون موسيقي درون‌اشون موج مي‌زنه.

چند تا از عكس‌هايي كه امسال گرفتم رو مي‌ذارم تا شما هم صداي شب‌هاي سفيد رو بشنويد…



16 Responses to “موسيقي شب‌هاي سفيد”

  1. alghof Says:

    این چرا شبش روشنه! 😀

    • mohsen Says:

      😀

      چون شب برفي روشنه ديگه، البته منم سرعت شاتر رو گذاشتم روي 3 ثانيه كه مزيد بر علت شده.
      😉

  2. nazdoone Says:

    بگووووووووووو

    رفته بودی برف بازی که خبری ازت نبود

    من متولد زمستونم

    بهمن ماه

    ولی اصلا با سرما میونه ندارم

    آی مالزی خوب بووووووووووووووووووود
    همش گرما

    از الان برای فردا عزا گرفتم که چه جوری برم کوه تو این سرما

    عکس ها رو دیدم دندون هام شروع کرد به بهم خوردن

    در هنرمندی شما شکی نیست دکترجان ولی اگر امشب سرما بخورم خرج دوا دکترش گردن شماست

    😉

    عکس آخر رو خیلی دوست دارم

    منظره ایه که همیشه دلم می خواست نقاشیش رو بکشم

    راهی که دوره ولی نزدیک ه

    راهی که توش پُره از سایه های نه چندان دوست داشتنی و پر وهم

    راهی که تهش یه روشنی نامفهوم صدات می کنه

    راهی مثل زندگی خود ما
    .
    .
    .

    مرسی

    • mohsen Says:

      نه كلا وقت نوشتن نداشتم اين مدت، البته وقت نداشتم كه هميشه بهانه است، منظورم اينه كه كلا وبلاگم رو يادم رفته بود:پي

      فك نمي كنم سرمايي گرمايي بودن به ماه تولد ربط داشته باشه. اما كلا فك كنم هر چيزي قابل تغييره، يعني تو هم مي توني يه زماني از سرما و برف لذت ببري:دي

      ااااا كووووووووووه. دلم برا كوه كلي تنگ شده. جاي منم خالي كن. خوش بگذرررررررررره.

      راستي دكتر به من بودي؟ چيشات دكتر مي بينه، من كه دكتر نيستم:دي

      • alghof Says:

        اصولا یک زیبایی خاص دیگه ای که عکس آخرت داره اینه که فقط طبیعته! این یعنی چی؟ یعنی اینکه نه لامپی توش هست، نه سیم برقی! من از این عکس ها که فقط طبیعت باشه دوست دارم!

  3. nazdoone Says:

    آدم سرمایی چه جوری گرمایی می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کوه عالی بود

    رفتیم آهار

    آسمون مثل آینه بود و هوا یه جور سرد بود که اصلا گزنده نبود

    جاتون خالی
    خیلی زیاد

    منم فکر کنم به ماه تولد ربطی نداره

    😉

    • mohsen Says:

      آدم سرمايي با لباس خوب گرمايي مي شه:دي نمي دونم، گفتم شايد با تمرين بشه گرمايي شد!

      ايوللللللل، دوستان به جاي ما:پي

  4. nazdoone Says:

    فیلم اشک ها و لبخندها رو دیدید؟

    اونجا که دختره میره خونه کاپیتان و کاپیتان بهش می گه این چه لباس زشتیه که پوشیدی؟ لطفا عوضش کن

    دختره جواب می ده
    لباس دیگه ای ندارم چون ما وقتی به صومعه می پیوندیم، همه لباس هامون رو می دیم به گداها

    کاپیتان می پرسه
    پس چرا اینو ندادید؟

    دختر جواب می ده
    چون گداها اینو نخواستن

    خب
    آسمون ریسمون بافتم که بگم وضعیت من الان اینجوریه
    موقعی که ایران رو ترک می کردم تمام لباس هام رو بخشیدم به خیریه ها

    از وقتی برگشتم حال و حوصله خرید پیدا نکردم که برم لباس گرم بخرم
    اصولا از اون زنا هستم که زیاد از خرید کردن خوشم نمی یاد

    خب

    نتیجتا لباس گرم ندارررررررررررررررررم
    خودم هم که نازک نارنجی

    می تونی حدس بزنی که هربار کوه می رم یه فردینی پیدا می شه که ژاکتش رو با دیدن به هم خوردن دندون هام بهم پیشنهاد کنه

    و اینجوریه که هنوز چتربازی میکنم و ژاکتی نخریدم م م م م

    نکته اخلاقی داستان: به دخترا لطف نکنید
    پررو می شن

    نکته دو: نکته اول رو جدی نگیرید

    به قول خودت
    : پی

    • alghof Says:

      دختری که خرید دوست نداشته باشه؟ شوخی می کنی : ))))))
      این ژاکت نپوشیدن هم پس راه بدی نیست برای اینکه آدم سر صحبت رو باز کنه! به این می گن win win situation : )))))

    • mohsen Says:

      اتفاقا من توي ايران كه توي گروه كوه بودم هميشه با اين قضيه مشكل داشتم كه بچه ها به كسي كه يكي از وسايلش توي برنامه كم بود و مشكل داشت وسيله قرض مي دادن! مي گفتم اگه يه بار بهش وسيله قرض نديد تا كل برنامه از سرما بلرزه ياد مي گيره تا رسيد شهر بره وسيله بخره:دي خلاصه من هميشه موافق نكته ي اخلاقي يك بودم:پي

  5. nazdoone Says:

    لایک به کامنت آخر امیرعلی

    عمرا منو اون دور و برا ببینی (یه نفس راحت بکش!!!)

    می ترسم وسط شهر تک و تنها رهام کنی که مثلا توریست بودن رو یاد بگیرم

    سنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگدل

    :پی

    • mohsen Says:

      نه خوب انقدا هم سنگدل نيستم! اما حكم يه كوهنورد بدون لباس گرم مثل حكم توريستي مي مونه كه پاسپورتشو با خودش نياره، خوب معلومه اگه بي پاسپورت بياي كلا آشنايي باهات رو تكذيب مي كنم:)))))

  6. nazdoone Says:

    😀

Leave a Reply

